Zde naleznete odpovědi na Vaše nejběžnější dotazy.
 
1) Rychlost dodání
Jak rychle dostanu objednané zboží ? 
Skladové položky odesíláme v pracovní dny. Zásilkovnu expedujeme ráno ! Zásilku Vám dodá Česká pošta nebo Zásilkovna ve většině případů následující pracovní den po odeslání. Pokud Vás ČP nezastihne, zásilku uloží na Vaší poště po dobu 15 dní. Pohyb zásilky můžete sami sledovat on-line, po odeslání sdělujeme mailem konkrétní číslo zásilky. Zásilkovna Vás o pohybu zásilky informuje přímo sama.
Zboží na objednávku ze zahraničí dodáváme v rozpětí 2 až 6 týdnů, podle konkrétních položek. Pozn. Na podzim dochází každoročně k přetížení zahraniční dopravy a dodací lhůty bohužel narůstají. 
 
2) Potvrzení objednávky
Nepřišlo mi potvrzení o objednávce z Vašeho e-shopu !
Na všechny objednávky chodí obratem automatické potvrzení generované systémem eshopu a to během minut až hodiny. Pokud potvrzení neobdržíte, nebyla objednávka řádně dokončena nebo jste zadali nesprávnou emailovou adresu. 
 
3) Dokončení objednávky
Nedaří se mi ve Vašem eshopu provést objednávku !
Velmi pravděpodobně jste nevyplnili všechny povinné údaje či nestiskli všechna nutná "tlačítka". Ojediněle by mohlo dojít k technické poruše serveru. V případě opakovaných problémů nás prosím kontaktujte. 
4) Zboží s různou dodací lhůtou
Mám objednány položky skladem, ale také výrobky ze zahraničí, kdy je dostanu ?
Obvykle zboží odešleme společně, až k nám dorazí položka s nejdelší dodací lhůtou. Pokud na některé položky spěcháte a jste ochotni hradit poštovné vícekrát, můžeme zakázku rozdělit na více zásilek. Dle Vašeho přání tak budeme odesílat výrobky postupně podle naskladňování.
 
5) Platba převodem
Chci zaplatit bankovním převodem, ale nevím kdy a kam.
Číslo našeho účtu je:  670100-2210561948/6210 mBank, variabilní symbol = číslo objednávky. Nutno uvádět celé číslo včetně předčíslí (jinak se platba neprovede), s pomlčkou, bez mezer, dle konkrétního internetového bankovnictví.
Platbu proveďte co nejdříve, nejpozději však do 2 prac. dní od objednání, platí to pro skladové i zakázkové zboží, jinak bude Vaše objednávka automaticky zrušena-stornována.
6) Požadovaný termín (Vánoce, narozeniny)
Potřebuji zboží do určitého data, ale nevím jestli mám objednat kvůli dlouhé dodací lhůtě.
Zakázkové zboží klidně objednejte, pokud je na dodání alespoň 14 pracovních dní. Uveďte do vzkazu podmínku-požadavek na konkrétní termín. Co nejdříve Vám sdělíme zda je to reálné. Pokud bude i malá šance, zboží pro Vás objednáme. Jestliže by však přišlo už pozdě, necháme si ho na skladě. Nebudeme Vás nutit k odběru a tuto objednávku stornujeme. 
 
7) Výměna zboží 
Objednaný model mi  "nesedí " mohu ho vyměnit za jiný ?
Jistě, ve výměně není žádný problém. Stačí nám předem ohlásit výměnu mailem. Poté zaslat nevhodné zboží zpět k nám. Pokyny zašleme. Dle zásob Vám co nejdříve odešleme nový kus. Případný cenový rozdíl si vyřešíme převodem.
8) Vrácení zboží
Zboží mi bohužel vůbec nevyhovuje mohu ho vrátit ?
Je škoda, že i přes naše podrobné popisky a fotky produktu, Vás výrobek v reálu překvapil. Ale i to se může stát. Proto máte ze zákona právo zboží objednané na internetu vrátit i bez udání důvodu a to do 14 dní od prokazatelného převzetí. Podmínkou je pouze , aby zboží zůstalo v původním stavu, tedy nepoškozené. Nejlepší je dát vědět předem na mail - pošleme pokyny a pak nám poslat zboží zpět. Peníze vrátíme co nejdříve, nejrychlejší je to bank. převodem.
formulář pro odstoupení od kupní smlouvy najdete zde: odstoupení
 
9) Dárková krabička 
Přijdou mi hodinky v nějaké krabičce ?
Ne, hodinky dodáváme bez krabičky. Posíláme je kvalitně zabalené v bublinkové fólii, případně i v kartonu dle náchylnosti k poškození. Jen velmi málo modelů má svoji krabičku již z výroby (kartonovou či plechovou). U těchto vyjímečných případů je to uvedeno v kartě produktu na konci textu. V případě zájmu je však možné si samostatnou dárkovou krabičku přikoupit. Obvykle máme několik různých typů skladem (viz kategorie Krabičky k hodinkám).
 
10) Kovový pásek u hodinek
Mám od Vás hodinky s kovovým páskem, ale je dlouhý. Dá se upravit ?
Ano, protože drtivá většina kovových pásků (tzv. tahů) je složena z dílků (článků). Zkrácení se provádí odebráním potřebného počtu dílků. Je vhodné tuto úpravu svěřit odborníkům v hodinářství, kteří to provádí na počkání. Šikovnější lidé to zvládnou i sami. Stačí vhodným nástrojem vysunout ze správné strany dílku kovovou tyčinku (případně speciálně tvarovaný vnitřní prvek), která probíhá článkem napříč a drží dva dílky pohromadě. Po vysunutí tyčinek(čepů) se odeberou články a opět se tyčinky zasunou do zůstávajících článků. Postupujte však opatrně, abyste hodinky zbytečně nepoškrábali.
V případě, že je Vám pásek krátký, nás neváhejte kontaktovat, někdy jde dodatečné dílky k prodloužení sehnat. 
 
11) Zasílání na Slovensko ( do ciziny )
Je možné poslat zboží i na Slovensko ?  
Ne, zasíláme pouze na adresy v ČR. Do ciziny neobchodujeme. Máte-li známého, který v ČR pracuje/studuje, domluvte se ať objedná namísto Vás a uvede českou adresu. Zboží Vám pak může předat sám či přeposlat.
12) Zaslání na poštu - "POSTE RESTANTE"
Můžete mi zaslat zboží přímo na poštu ? 
Ano, jestliže nechcete doručit na adresu bydliště ani do zaměstnání, můžeme zásilku poslat rovnou na libovolnou pobočku České pošty v ČR. Při objednání uveďte klasickou českou adresu, kde se běžně zdržujete - kvůli záruce. Do políčka pro vzkazy vepište heslo "poste restante". U větších obcí s vícero pobočkami připište i konkrétní poštu. Upřesnění pobočky je též nutné, chcete-li uložit na jinou než tu lokálně nejbližší k uvedené adrese. 
13) Řešení mimosoudních spotřebitelských sporů
Mám problém a nevím co s tím, lze se nějak domluvit ?
Jistě, téměř na všem se dá domluvit. Neváhejte se na nás obrátit buď mailem či telefonicky.
Vše vyřešíme. Věříme, že k Vaší spokojenosti. Přesto máte právo být informování i o krajním způsobu řešení vzniklých nedorozumění. Jde o tzv. mimosoudní spory, více informací v obchodních podmínkách.